Search
ברוכים הבאים לאתר אורן מערכות התקנה ותיקון של קודניות, חיישני רוורס, דיבוריות, מצברים עד בית הלקוח ועוד.
קטגוריות

התקנת קודנית לרכב

אורן מערכות מכירה והתקנת קודנית ברכב – כולל שירות ותיקונים

התקנת קודנית לרכב כל שירותי הקודנית לרכב התקנה או תיקון, איפוס או ביטול התקשרו אלינו 050-8463001 אורן מערכות

התקנה קודנית לרכב, אורן מערכות מתמחה בהתקנה ותיקון של קודניות ואימובילייזר לרכבים בבית הלקוח או אצלנו בחנות אביזרי רכב בכפר סבא, אנו מתחייבים לשירות אדיב, עבודה מקצועית ומחיר הוגן.

לפרטים נוספים או לייעוץ צרו איתנו קשר בטלפון 050-846-3001 ונשמח לעזור.

קודנית לרכב 2

לאחר התקנת קודנית לרכב לא ניתן להניע את הרכב אלא לאחר הקשת הקוד במכשיר הקודנית, על כן, קודנית לרכב מקשיחה את ההגנה לרכב מפני גניבה (אם לא מונעת לגמרי לפחות מקשה ומעכבת את הגנבים).

התקנת קודנית לרכב לצורכי ביטוח

חברות ביטוח רבות דורשות התקנת קודנית, ישנן חברות ביטוח שלא מחייבות, אך שימו לב במקרה ותתקינו קודנית יתכן ותוכלו לחסוך בביטוח המקיף (יש לבדוק בחברות הביטוח) נוכל להציע לכם מבחר קודניות להתקנה אצלכם בבית במקום ובזמן שנוח לכם.

למה לבזבז זמן במוסך? התקשרו אלינו ואנחנו נגיע אליכם, נוכל להציע לכם קודנית עם עלוקה קווית או אלחוטית, החלפת פלסטיק וגומייה לקודנית, ועוד.

יש לכם קודנית ונתקלתם בבעיה, אנו גם מציעים תיקון קודניות וחילוץ במקרה של קודנית לא תקינה או פגומה, ובמכל מקרה אנחנו ממליצים – הכפתורים עובדים בקושי? הקודנית עובדת פעם כן פעם לא? אל תחכו שתתקעו, התקשרו אלינו ונגיע אליכם לצורך תיקון או החלפת הקודנית.

אורן מערכות מציע שירות תיקון קודן לרכב באתר הלקוח אל תחכו למצב בו אינכם מצליחים להניע בגלל שהקודן מקולקל.

ניתוק אימובילייזר

האימובילייזר לא עובד? בין אם מעוניינים לנתק את האימובילייזר לגמרי או לתקן אותו אנחנו הכתובת שלכם, לניתוק או תיקון אימובילייזר צרו אתנו קשר ונשמח לעזור.

אורן מערכות מתחה בהתקנת אביזרי רכב באתר הלקוח לפרטים נוספים או לייעוץ על התקנת קודנית לרכב או התקנת אביזרי רכב אחרים, צרו איתנו קשר בטלפון 050-846-3001 ונשמח לעזור.

אולי תרצו לקרוא גם על תיקון קודן לרכב בתל אביב. מספר דוגמאות לתקלות במקומות שונים בשרון והפתרונות שסיפקנו.

שאלות ותשובות

מהי קודנית לרכב?

קודנית לרכב היא לוח לחצנים מספרי או אחר אשר מאפשר הפעלת קוד לניטרול האימובילייזר שהוא התקן אבטחה אלקטרוני המשמש למניעת התנעה לא מורשית של רכב.
קודנית מותקנת בדרך כלל על הדשבורד בסמוך ללוח המחוונים ונדרשת הזנת קוד ייחודי לפני שניתן להניע את הרכב.

מהם היתרונות בהתקנת קודנית אימובילייזר?

היתרון העיקרי של התקנת לוח קודנית אימובילייזר הוא יצירת מכשול נוסף בפני גניבת הרכב. מכשיר מסוג זה מקשה על גנב להתניע את הרכב ללא הקוד הנכון, ובכך מפחית, מצמצם את הסיכוי לגניבה מוצלחת.
בנוסף, הוא מספק שכבת אבטחה נוספת לרכב שלך וניתן להשתמש בו בשילוב עם אמצעי אבטחה אחרים, כגון מערכת אזעקה ו/או מצלמת רכב.

כיצד ניתן להתקין קודנית אימובילייזר?

התקנת קודנית אימובילייזר דורשת בדרך כלל התקנה מקצועית. השלבים המדויקים משתנים בהתאם לסוג הרכב וליצרן/דגם, אך ברוב המקרים מדובר בהסרת חלק מהדשבורד, לוח המחוונים או עמוד ההגה לצורך חיבור הקודנית של האימובילייזר ולאחר מכן חיווט למערכת החשמל של הרכב.

היכן ניתן למצוא קודנית לרכב?

אורן מערכות מספק לכם קודנית לרכב כולל התקנה לקודנית מתאימה למרבית כלי הרכב הנעים על כבישי ישראל.

כמה זמן לוקחת התקנת קודנית לרכב ?

משך הזמן שלוקחת התקנת קודנית לרכב משתנה בהתאם לסוג הרכב וליצרן/דגם, כמו גם לרמת המיומנות של המתקין. מדובר בהתקנה זריזה אשר מתבצעת בעת המתנת הלקוח.

האם יש סיכון בהתקנת קודנית לרכב?

כמו בכל התקנה של אביזר רכב אלקטרוני וחיבורו לרכב גם בהתקנת קודנית לרכב קיים סיכוי לגרימת נזק או תקלה אם ההתקנה לא מתבצעת כהלכה במקצועיות.

האם ניתן להתקין קודנית לרכב בעצמי?

התקנה ראשונית של אימובילייזר דורשת ביצוע וגם חתימה על ידי מתקין מוסמך, ברוב המקרים, לא מומלץ לנסות להחליף או להתקין קודנית לרכב בעצמך. תמיד מומלצת התקנה מקצועית על מנת לוודא שהקודנית מותקנת בצורה נכונה ואף מחווטת כהלכה למערכת החשמל של הרכב.

האם יש צורך לתכנת קודנית לרכב לאחר ההתקנה?

כן, בדרך כלל יש צורך לתכנת את הקודנית לרכב לאחר ההתקנה. השלבים המדויקים לתכנות משתנים בהתאם ליצרן ודגם הקודנית וחשוב האם זאת התקנה ראשונה או שירות תיקון קודנית.

כיצד אוכל לדעת אם לוח הקודנית שלי פועל כהלכה?

הדרך הטובה ביותר לקבוע אם הקודנית פועלת כהלכה היא לבדוק את המכשיר. ניתן לעשות זאת על ידי ניסיון להניע את הרכב מבלי להזין את הקוד. אם הרכב אינו מניע, המכשיר פועל כהלכה.

האם ניתן להתקין קודנית לרכב על כל כלי רכב?

לא, לא בכל כלי הרכב ניתן להתקין קודנית. יש כיום רכבים רבים המצויידים באמצעי מיגון מתקדמים יותר שלא משתמשים בקודנית.

מה קורה אם שוכח או רוצה להחליף את הקוד שלי.

מומלץ לפנות למי שעוסק בהתקנת קודנית לרכב שבמרבית המקרים יוכלו לסייע לכם למצוא את הקוד או לתכנת מחדש קוד חלופי.


Call Now Button