Search
ברוכים הבאים לאתר אורן מערכות התקנה ותיקון של קודניות, חיישני רוורס, דיבוריות, מצברים עד בית הלקוח ועוד.
קטגוריות

מצלמת רוורס למשאית

אורן מערכות – ברכישת מצלמות רוורס למשאית מחיר כולל התקנה, באתר הלקוח.

מצלמת רוורס למשאית – שירות מכירה והתקנת אביזרי רכב בבית הלקוח. אנו מספקים לכם מגוון מצלמות רוורס, ייעודיות להתקנה על משאיות, טריילרים ורכבי עבודה. מצלמות אלה מתאימות גם להתקנה על אוטובוסים, רכבי נוסעים, משאיות סגורות קטנות ועוד.

כל המצלמות רוורס ניתנות להתקנה בשטח או באתר הלקוח.

ניתן לבחור במגוון מצלמות רוורס אלחוטיות או עם חיווט 12-24V, מצלמות רגילות או מצלמות עם אינפרא אדום או מערכת תאורת לדים לראיית לילה. החל בסט מצלמה אחת ומסך תצוגה רגיל ועד סטים של 4 מצלמות ומסך תצוגה מוניטור 7 אינץ או 10 אינץ

לפרטים והצעות מחיר התקשרו אלינו לטלפון – 050-846-3001 או השאירו הודעה בטופס צור קשר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

מצלמת רוורס למשאית

סוגים של מצלמות רוורס למשאית לדוגמא

אורן מערכות מספקים לכם שירות כולל של מכירה אספקה והתקנה של מצלמת רוורס למשאית באתר הלקוח. אנו מתמחים בביצוע כל ההתאמות הנדרשות, על מנת להתקין את מצלמות הרוורס והמסך שיתאימו לכם. התקנה מקצועית, אשר תשפר משמעותית את שדה הראייה של הנהג בשטחים המתים, בעזרת המצלמות והמסך אותו אנו משלבים בצורה האופטימלית, מתאפשר סביבת נהיגה נוחה לנהג.

יש להבחין בין מצלמות רוורס רגילות לרכב פרטי, מצלמת DVR לרכב ומצלמות רוורס למשאיות, שעליהן להיות חזקות ועמידות ביותר. מצלמות רוורס או צד, של משאיות, חייבות להיות מותקנות מחוץ לרכב, במקומות חשופים הן לפגעי מזג האוויר אך גם לפגיעות מכניות. למצלמות רוורס למשאיות נדרשת רמת מיגון גבוהה ועמידות גם בתנאים קיצוניים ולכן המתקן שבו יושבת המצלמה הוא חזק במיוחד.
לא ניתן להשתמש במצלמות רוורס רגילות לצורך התקנה על משאיות ורכבי עהודה.

מצלמות רוורס למשאית אלחוטיות או קוויות

לבחירתכם ניתן להתקין במשאית מצלמת רוורס אלחוטית או קווית. בבחירת מצלמה קווית יש לקחת בחשבון טווח ממסך התצוגה, ותהליך חיווט. במרבית המקרים אנו מתקינים מצלמה אחת או שתי מצלמות רוורס למסך תצוגה יחיד. בסט מצלמות רוורס אלחוטיות למשאית ניתן להתקין גם 4 מצלמות מקושרות למסך תצוגה מוניטור יחיד.
כיום ניתן לרכוש ולהתקין סט מצלמות רוורס למשאית אשר משדרות בתדר אלחוטי חזק דיו על מנת להבטיח איכות צילום ותצוגה מיטבית.
ההחלטה על מספר המצלמות המומלץ תהייה קשורה גם לאופי וסביבת העבודה אותה מבצעת המשאית וכמובן לתקציב.

אנו מתמחים בהתקנת כל הסוגים ואצלנו ברכישת מצלמת רוורס למשאית מחיר כולל התקנה באתר הלקוח.

אורן מערכות מאפשרים לכם לבחור בין מצלמות רוורס אלחוטיות, למצלמות קוויות אולם אנו ממליצים על שימוש במצלמות רוורס אלחוטיות אשר מאפשרות למקם את המצלמות במיקום המתאים ביותר על מנת להשיג כיסוי מירבי של השטח האחורי או לצידי המשאית.

סט מצלמות רוורס למשאית ומסך או מוניטור לתצוגה

ללא קשר למספר המצלמות ניתן להשתמש במסך תצוגה רגיל או מוניטור תצוגה שיאפשר בחירת צורת התצוגה. לדוגמא בחירה בין תצוגה של מצלמה אחת שתיים או יותר. ניתן לצפות במצלמות המותקנות מאחור או לחופין במצלמה צידית.

יש עדיפות למוניטור תצוגה עם שליטה כי יש לנהג אפשרות בחירה במיקוד תשומת הלב.

חשוב לציין כי מרבית המצלמות נכנסות לפעולה באופן אוטומטי כאשר הנהג מכניס להילוך אחורי.

לעיתים על פי אופי העבודה ניתן להסתפק המצלמה יחידה המכסה שטח בזווית של 160 מעלות אך צידי המשאית אינם נכללים בשדה הראייה. שימוש ביותר ממצלמה אחת מאפשר כיסוי כמעט מלא של השטחים המתים בצדדים ומאחורי המשאית.
אנו נמליץ לרוב על לפחות שתי מצלמות למשאית עבודה.

אורן מערכות מתמחה במכירה והתקנת אביזרי רכב באתר הלקוח. לקבלת ייעוץ לבחירת מצלמת רוורס למשאית התקשרו אלינו. אנו מתמחים בהתקנת מצלמות רוורס למשאיות, רכב כבד רכב עבודה, אוטובוסים וכו’. התקנה באתר הלקוח.
לבחירתכם מגוון מצלמות רוורס אלחוטיות או עם חיווט 12-24V, החל בסט מצלמה אחת ומסך 7 אינץ, עד סט 4 מצלמות ומוניטור 10 אינץ לאיכות תצוגה מקסימלית.

לפרטים והצעות מחיר התקשרו אלינו לטלפון – 050-846-3001 או השאירו הודעה בטופס צור קשר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

מצלמת רוורס למשאית
Call Now Button