Search
ברוכים הבאים לאתר אורן מערכות התקנה ותיקון של קודניות, חיישני רוורס, דיבוריות, מצברים עד בית הלקוח ועוד.
קטגוריות

מולטימדיה לרכב waze

התקנת מערכת מולטימדיה לרכב עם waze

מערכות מולטימדיה לרכב waze – אורן מערכות מתמחים בהתקנת מערכות מולטימדיה עם waze לרכב. שדרוג התקנה והחלפה למערכת מולטימדיה לרכב עם waze, מאפשרת לכם לנווט כל הדרך ללא צורך בשימוש בטלפון הנייד.
שירות התקנות בבית הלקוח.

אנו מתמחים בהטמעה של מערכות מולטימדיה לרכב עם וויז בדשבורד, באופן השומר על עיצוב הפנים המקורי של הרכב.

ניידת השירות של אורן מערכות תגיע לכל מקום שנוח לכם לביצוע התקנת מערכת מולטימדיה לרכב waze. ניתן לבחור מבין מגוון גדול של מערכות מולטימדיה.

לשדרג או להחליף מערכת הקיימת.  להחליף מערכת מקורית במערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד פתוחה וחדשנית, אשר מאפשרת הורדה של אפליקציות חיצוניות והתקנה של waze לרכב במערכת החדשה שהוטמעה ברכב.

לקבלת ייעוץ וסיוע בבחירת מערכת מולטימדיה לרכב עם וויז שתתאים לרכב שלכם, ולתקציב העומד לרשותכם, להצעות מחיר וקביעת מועד נוח לכם להתקנת מעערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב הכוללת waze.

התקשרו אלינו – 050-846-3001. נשמח לעמוד לשירותכם.

מולטימדיה לרכב waze
מולטימדיה לרכב waze אחרי התקנה

לנווט ללא שימוש בנייד באמצעות waze ברכב – להימנע מדוחות יקרים

תזכורת חשובה!

ללא קשר למערכת מולטימדיה waze לרכב שתבחרו כדאי להדגיש את מדיניות האכיפה הקפדנית של המשטרה בנוגע לשימוש בנייד בעת הנהיגה.

כאשר אתם שוקלים את העלויות ושואלים את עצמכם האם כדאי להחליף מערכת מולטימדיה קיימת ללא waze לרכב, או להחליף מערכת רדיו דיסק מקורית, במערכת מולטימדיה לרכב עם waze.

זכרו את גובה הקנסות אותם סופגים על שימוש בנייד כיום. לעיתים מחיר הקנס הוא כמעט כמחיר מערכת אנדרואיד חדשה.

מצבים בהם מומלצת התקנת מערכת מולטימדיה לרכב waze

לפי הניסיון שאנו צברנו אנו יכולים להמליץ על התקנת מערכת מולטימדיה עם וויז בכל רכב שבו מערכת זאת אינה קיימת. העומס התחבורתי בכבישי הארץ, כמעט בכל ימי השבוע (כולל סופ”ש) מצריך שימוש תמידי כמעט בנווט אינטגרטיבי עדכני (waze) על מנת להימנע מהיתקלות בפקקים. גם כאשר הנסיעה היא קצרה.

אנו באורן מערכות מבחינים בין שני מצבים עיקריים. מצב ראשון הוא מצב בו כבר מותקנת ברכב מערכת מולטימדיה.

המצב השני, נפוץ בעיקר ברכבים ישנים או רכבים שאינם בדרגות הגימור הגבוהות. יש לציין כי לכל רכב כמעט ניתן להתאים מערכת מולטימדיה שניתן להתקין ולשלב באופן שישדרג משמעותית את חווית הנהיגה, הניווט והנסיעה הן של נהג והן של נוסעיו.

שדרוג והחלפת מערכת קיימת במערכת עם waze לרכב

מולטימדיה לרכב waze
החלפת מערכת מקורית במערכת מולטימדיה עם waze לרכב

כאמור, מרבית הרכבים העולים כיום על כבישי ישראל, מצויידים במערכות מולטימדיה  לרכב מקורית, או מערכת אשר מותקנת על ידי היבואן, וזאת מנת לעמוד בדרישות השוק המקומי שבכל מקרה מעדיף שברכב אותו הוא רוכש, משכיר או לוקח בליסינג, תהייה כבר מותקנת מערכת מולטימדיה.

אולם במקרים רבים המערכות המותקנות ברכבים חדשים הן ללא אפשרות להתחברות לתוכנת הניווט המועדפת waze.

קצב ההתפתחות של הטכנולוגיה בתחום זה, הוא כה מהיר עד כי גם ברכבי ניהול שעלו על הכביש בשנים האחרונות מותקנת מערכת מולטימדיה סגורה שאינה אנדרואיד.

נזכיר כי כמעט בכל רכב אשר בו מותקנת מערכת מולטימדיה מקורית סגורה, ניתן להתקין מערכת מולטימדיה אנדרואיד תואם מקור אשר כוללת waze לרכב. וזאת היא המלצתנו.

המצב השני הוא ברכבים שבהם לא קיימת כלל מערכת מולטימדיה. אורן מערכות מתמחים בהתקנת מערכות מולטימדיה בכל סוגי הרכבים, כולל רכבי יוקרה ורכבים קטנים מחברות השכרה שבהם לא מותקנות מערכות מולטימדיה מקוריות.

התקנה והטמעה מקצועית במערכות הרכב של מולטימדיה לרכב waze

טכנאי ההתקנות שלנו מיומנים בביצוע כל ההתאמות הנדרשות על מנת לשלב את המערכת שתבחרו באופן המיטבי הן פיזית בדשבורד הרכב, וכמובן לשלב את המערכת ולחברה למערכת הקול הקיימת כבר ברכב.

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה בנושא מולטימדיה לרכב waze . אורן מערכות מתמחים בהתקנת מערכות מולטימדיה עם waze לרכב.

שדרוג והחלפה למולטימדיה לרכב עם waze, מאפשרת לכם לנווט כל הדרך ללא צורך בשימוש בנייד.

שירות התקנות בבית הלקוח בהתאם למועד והמקום שאתם בוחרים. לפרטים על התקנת מולטימדיה לרכב waze.

התקשרו – 050-846-3001. נשמח לעמוד לשירותכם.

ניתן לצרף לקריאת התקנה של מערכת מולטימדיה עם וויז גם הזמנת שדרוגים נוספים כגון התקנת מצלמת רוורס, התקנת חיישני רוורס, התקנה של שלט הגה אוניברסלי ושדרוג מערכת הקול על ידי החלפה או התקנת רמקולים לרכב חדשים.

Call Now Button