Search
ברוכים הבאים לאתר אורן מערכות התקנה ותיקון של קודניות, חיישני רוורס, דיבוריות, מצברים עד בית הלקוח ועוד.
קטגוריות

התקנת חיישני רוורס לרכב לקסוס

חיישני רוורס בצבע שחור ברכב לקסוס שחור

חיישני רוורס לרכב לקסוס בבית הלקוח

התקנת חיישני רוורס לרכב לקסוס – אורן מערכות מספק לכם חיישני רוורס בצבע הרכב שחורים, עם צג לד משוכלל, כולל מראה מרחק ומיקום המכשול ימין שמאל.

חיישני רוורס כולל התקנה בבית הלקוח. שירות בפריסה ארצית על ידי מתקיני אביזרי רכב מוסמכים ובעלי ניסיון לבירורים והזמנות התקשרו 050-846-3001 או השאירו הודעה בצור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

חיישני רוורס לרכב לקסוס

לנהוג אחורה בביטחון עם חיישני רוורס לרכב לקסוס

התקנת חיישני רוורס לרכב לקסוס בצבע שחור. צבע החיישנים תואם את צבע הרכב.

מערכת חיישנים זאת מגיעה עם צג חצי ירח שמספק לנהג נתונים והתראה, בתצוגת לד צבעונית הן על הטווח למכשול מאחור בצבעים ירוק ואדום, והן על מיקום המכשול בצד ימין או שמאל של הרכב. שימוש בחיישני רוורס אלה יכול לחסוך ולמנוע פגיעה ברכב שלכם או ברכב אחר.

הטמעת חיישני רוורס ברכב לקסוס שחור כך שלא יפגמו במראה הרכב מבחוץ אך יחד עם זאת יספקו לנהג מערכת התראה אמינה וברורה מפני מכשולים בלתי נראים.

תוספת של חיישני רוורס איכותיים המשפרים באופן משמעותי, את יכולת הנהג לנוע ברוורס ולתמרן, מבלי להסתכן בפגיעה ברכב אחר או בגוף כלשהו שנסתר משדה הראייה או ממצלמות הרוורס.

חיישני רוורס אלה מהווים אמצעי שליטה משלים, לתצוגת מצלמות רוורס במערכת מולטימדיה לרכב אשר מותקנת במרבית המקרים ברכב המיוצר בשנתונים האחרונים.

לבירורים והזמנות התקשרו 050-846-3001 או השאירו הודעה דרך צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

חיישני רוורס לרכב לקסוס
Call Now Button