Search
ברוכים הבאים לאתר אורן מערכות התקנה ותיקון של קודניות, חיישני רוורס, דיבוריות, מצברים עד בית הלקוח ועוד.
קטגוריות

התקנת דיבוריות בלוטוס לרכב

להצעת מחיר או התקנת דיבוריות בלוטוס התקשרו 050-8463001 ונשמח לעזור.

דיבורית בלוטוס לרכב – אורן מערכות מתמחים בהתקנת אביזרי רכב ודיבוריות בכלל ודיבוריות בלוטוס בפרט אצלך בבית או בעסק, אתה לא צריך לבזבז אפילו רגע אחד מיותר, תן לנו להגיע אליך ולהתקין לך את המערכת בזמן שנוח לך או בזמן שאתה עובד, לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 050-846-3001 ונשמח לעזור.

דיבורית בלוטוס לרכב

דיבורית בלוטוס לרכב כולל לוח תצוגה קטן בעזרתו אתם יכולים להגביר ולהנמיך את הווליום, בנוסף יש עליו כפתור מענה וניתוק שיחה, הדיבורית קבועה ומתוקנת ברכב, לדיבורית רמקול משלה, היתרון הגדול בדיבוריות בלוטוס זה שאתה מגיע לרכב, אתה אפילו לא צריך להוציא את הטלפון מהכיס / מהתיק, הטלפון מתחבר אוטומטית לדיבורית ואתה יכול לקבל שיחה לענות ולדבר ללא צורך לבצע חיבור או פעולה כלשהי.

דיבורית בלוטוס לרכב עם מערכת מיתוג

יש סוג נוסף של דיבורית הבלוטוס לרכב והיא דיבורית הבלוטוס לרכב עם מערכת מיתוג.

דיבורית זו מתחברת למערכת האודיו המקורית שלה הרכב ומאפשרת שמיעה של השיחה ברמקולים המקוריים של הרכב, מה שנותן איכות שיחה גבוה הרבה יותר מרמקול של דיבורית, בנוסף בגלל שהמערכת מחובר למערכת הרכב ניתן לשמוע שירים מהטלפון ישירות המערכת של הרכב.

דבר נוסף, בדיבורית עם מיתוג יש עניין שהמוסיקה הרכב משתתקת אוטומטית כאשר נכנסת שיחה שזה יתרון גדול מאוד ביחס לדיבורית רגילה.

באורן מערכות מבטיחים לכם, שירות ויחס אישי, מחיר הוגן ועבודה מקצועית ככל שניתן, התקשרו אלינו ונשמח אם גם אתם תצטרפו לחוג הלקוחות שלנו.

לסיכום: מעבר לחוק שמחייב לדבר בטלפון עם דיבורית, לדבר עם דיבורית ברכב זה הרבה יותר נוח ובטוח מאפשר לדבר ישירות מהטלפון.

התקשרו אלינו ועוד היום יהיה לכם דיבורית ברכב (נשתדל לא מתחייבים) – אורן מערכות 050-846-3001 אנו מספקים מענה כולל למכירה והתקנה של אביזרי רכב בבית הלקוח. צרו עמנו קשר ונתאים את המקום והזמן לנוחיותכם. אצלנו באורן מערכות מתאימים את השירות לצורכי הלקוח.

אביזרים נלווים:

  • תושבת / מתקן / מעמד לטלפון
  • כבל טעינה לרכב
דיבורית
Call Now Button