Search
ברוכים הבאים לאתר אורן מערכות התקנה ותיקון של קודניות, חיישני רוורס, דיבוריות, מצברים עד בית הלקוח ועוד.
קטגוריות

מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה

מערכות מולטימדיה לכל סוגי הרכבים

מערכות מולטימדיה לרכב כיום הן מוצר בסיסי בכל רכב חדש שקונים. הרכב שלנו כבר הפך מזמן למעין הבית השני שלנו, רוב הישראלים שוהים בו בממוצע שעתיים ביום בעקבות נסיעות לעבודה בפקקים, נסיעות לחוגים, חברים וכד’.

אז למה שלא נהפוך את חווית הנהיגה להרבה יותר נעימה ומהנה? בעבר היינו יכולים לבחור רק בין מספר תחנות ברדיו, לעומת זאת היום אנחנו יכולים לשים מהפלאפון את השירים שאנחנו אוהבים.

לפרטים נוספים על מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה פנו אלינו לטלפון: 050-8463001 או השאירו פרטים בצור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

מערכת דאבל דין אנדרואיד

מתאם מקורי או תואם?

כמו שכבר דיברנו בהתחלה – כיום ברוב הרכבים החדשים תמצאו מערכת מולטימדיה כחלק אינטגרלי מהיצרן. אבל גם אם הרכב שלכם חדש או ישן והוא ללא מערכת מולטימדיה אל תדאגו יש לזה פתרון.

אנו באורן מערכות מספקים לכם מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה של החברות המובילות בתחום כמו קנווד, פיוניר וניפון. המערכות עצמן מגיעות בגדלים שונים של 7″ – 8″ ו10″ עם שנה אחריות ובמחירים מיוחדים.

להטמעת המערכת בתוך הרכב עצמו זקוקים למתאם וכאן זה מתחלק לשניים:
מקורי – ניתן לקנות אצלנו מתאם מקורי לרכב שלכם לרוב זו האופציה היקרה ביותר מכיוון שהיא יוצרה על ידי יצרן הרכב.
תואם מקור – מתאם “תואם מקור” הינו מתאם לא מקורי מכיוון שהוא לא נוצר ע”י חברת היצרן, אבל הוא תואם בדיוק לרכב שלכם. כיום רוב האנשים קונים תואם מקור מכיוון שזה זהה בדיוק למקורי מבחינת מידות ואיכות המוצר ופשוט היא זולה יותר.

אצלנו באורן מערכות ניתן להשיג את כל סוגי המתאמים וכמובן את המערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד כולל התקנה! לפרטים נוספים פנו אלינו לטלפון: 050-8463001 או השאירו פרטים בצור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

לסיכום כיום המערכות מולטימדיה כבר אינם לעשירים בלבד. אתם יכולים למצוא מערכות כמעט בכל רכב חדש ואם לא אז אתם יכולים להתקין בעזרת מתאמים לכל רכב שיש בבעלותכם. אנו באורן מערכות נספק לכם את מערכת מולטימדיה כולל התקנה וכולל המתאם לרכב שלכם במחירים הטובים ביותר! אנו מבצעים התקנות גם בעסק וגם בבית הלקוח ככה שאין צורך שתבואו עד אלינו.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר למערכת מולטימדיה כולל התקנה פנו אלינו לטלפון: 050-8463001 או השאירו פרטים בצור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

שאלות ותשובות

מהם היתרונות ברכישת מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה מקצועית?

התקנה מקצועית של מערכת המולטימדיה לרכב מבטיחה כי המערכת מותקנת ואף פועלת כהלכה. המערכת משולבת אינטגרלית בדשבורד הרכב ואינה פוגעת בעיצוב הפנים של הרכב או במערכות אחרות איתן המערכת משולבת.

מה השיפורים הנלווים מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה?

התקנת מערכת מולטימדיה לרכב יכולה לספק מגוון שיפורים, לרבות איכות צליל משופרת, אפשרויות בידור משופרות, תכונות נוחות נוספות ואף נוחות בנהיגה עם התקנת חיישני רוורס מולטימדיה לדוגמא..

כמה עולה מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה?

עלות מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה משתנה ומושפעת הן מהסוג של מערכת המולטימדיה לרכב שאתם בוחרים וכמובן מסוג הרכב ומורכבות ההתקנה. בנוסף העלות מושפעת גם מהצורך ברכישת אביזרים או אלמנטים נוספים לצורך התאמת המערכת באופן מושלם לרכב.

האם ניתן לשדרג מערכת מולטימדיה קיימת ברכב או שיש לרכוש מערכת חדשה?

זה תלוי במותג והדגם של המערכת הקיימת ברכב. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום זה היא מהירה ולכן עדיף להתייעץ עם מתקין מקצועי כדי לקבוע אם ניתן לשדרג את המערכת הקיימת או אם יש לרכוש מערכת חדשה.

אילו סוגי מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה ניתן להתקין במרכז ההתקנות?

אנו במרכז ההתקנות אורן-מערכות בעלי ניסיון רב במכירת מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה מקצועית לכל סוגי כלי הרכב.

כמה זמן לוקחת התקנה מקצועית של מערכת המולטימדיה לרכב?

משך הזמן שלוקחת התקנה מקצועית של מערכת המולטימדיה לרכב משתנה בהתאם לסוג הרכב, המערכת וכן התקנות נלוות נוספות שיש לעשות כגון: התקנת חיישני רוורס קדמיים או אחוריים, החלפת רמקולים, התקנת שלט הגה ועוד. נשמח לתת לכם הצעת מחיר ספציפית לרכב שלכם.

איך תדעו איזו מערכת מולטימדיה לרכב מתאימה לרכב שלי ?

הדרך הטובה ביותר לקבוע איזו מערכת מולטימדיה לרכב מתאימה לרכב ספציפי היא לקחת בחשבון את הצרכים שלכם וסוג הרכב וכן כמובן התקציב העומד לרשותכם.

אנו מספקים לכם שירות ייעוץ חינם ללא התחייבות לפני רכישת מערכת מולטימדיה לרכב כולל התקנה.
התקשרו: 050-846-3001, נשמח לעמוד לשירותכם.

multimedia-car-system-f
Call Now Button