Search
ברוכים הבאים לאתר אורן מערכות התקנה ותיקון של קודניות, חיישני רוורס, דיבוריות, מצברים עד בית הלקוח ועוד.
קטגוריות

מערכת דאבל דין לרכב אנדרואיד

התקנה ושדרוג למערכת דאבל דין אנדרואיד

פנו אלינו לבירור אם גם אצלכם ניתן להתקין מערכת דאבל דין לרכב אנדרואיד. לייעוץ בבחירת מערכת מולטימדיה לרכב אשר מתאימה לכם, לפרטים נוספים, הצעות מחיר והזמנות של מערכת דאבל דין אנדרואיד
התקשרו: 050-846-3001 נשמח לעמוד לשירותכם.

מערכת דאבל דין אנדרואיד

מערכת דאבל דין לרכב אנדרואיד – אורן מערכות – שירות מכירה והתקנה של מערכות מולטימדיה לרכב באתר הלקוח. אנו מתמחים בביצוע כל ההתאמות הנדרשות להתקנת דאבל דין ברכב מבלי לפגוע בעיצוב הפנימי של הרכב.

בין אם אתם מחליטים על שדרוג מערכות דאבל דין מקוריות המותקנת ברכב למערכת דאבל דין אנדרואיד. ובין אם ברכבכם לא מותקנת מערכת מולטימדיה כלל ואתם מעוניינים לשדרג את חווית הנהיגה והנסיעה על ידי התקנה של מערכת דאבל דין אנדרואיד במקום מערכת הרדיו דיסק המקורית הגעתם למקום הנכון. שירות התקנות בבית הלקוח בפריסה ארצית.

חשוב לציין כי ההגדרות דאבל דין או סינגל דין מתייחסות אך ורק למידות ההיקפיות של הפתח בדשבורד וההיקף של מערכת מולטימדיה לרכב ספציפית. מכאן היכולת להתאים ביניהם. אולם יש לשים לב כי מידות אלה אינן מתייחסות לעומק הפתח שהוכן בדשבורד וגודל המסך אשר ניתן להתקנה במקרה של מערכת מולטימדיה עם צג ולא רדיו דיסק.

כאשר אתם בוחרים להתקין מערכת מולטימדיה חדשה ברכב שלכם, במקום המקורית, בתהליך ההתקנה במקרים רבים, יש צורך בביצוע התאמה מקצועית על מנת להטמיע את המערכת בצורה אסתטית וטובה בדשבורד.

מערכת דאבל דין לרכב אנדרואידקיימת שונות רבה במימד עומק הפתח בדשבורד הנדרש לצורך התקנה. לכן מומלץ להתייעץ עם מתקין בעל ניסיון על מנת לבדוק את התאמה של המערכת המבוקשת להתקנה ברכב ספציפי. ואת האפשרות לבצע הטמעה אסתטית ויפה של המערכת החדשה מבלי לשנות מהותית את עיצוב הפנים של הרכב.

מה ההבדל בין מערכת DIN1 (דין יחיד) ל-DIN2 (דאבל דין לרכב אנדרואיד)

נדגיש תחילה כי דין (DIN) היא מידה סטנדרטית. מידת תקן אשר מקובלת הן על יצרניות הרכב המובילות, והן על יצרניות האלקטרוניקה הגדולות, אשר מיצרות את מערכות המולטימדיה או הרדיו דיסק המקורי, אשר מותקן בתהליך ייצור הרכב או כחלק מהכנה למסירה ללקוח.

חשוב לזכור כי הגדרת המערכת (לעיתים מציין על אריזת המוצר) כמערכת DIN-1 או DIN-2 – מערכת דאבל דין, אינה מצביעה כלל על איכות המערכת ולא על גודל מסך התצוגה או על סוג מערכת ההפעלה שלה. הגדרה זאת מצביעה על גודל הפתח בדשבורד אשר מתאים להתקנת מערכת מולטימדיה זאת.

דאבל דין אנדרואיד

מהו דין – DIN ודאבל דין

מקור ההגדרה הוא מהשפה הגרמנית. ראשי תיבות של המכון הגרמני לתקינה – Deutsches Institut für Normung. האותיות DIN מייצגות את שמו בגרמנית. מכון התקנים הגרמני קבע מידות קבועות לפתח התקנת מערכת הבידור ברכב. על מנת ליצור אחידות בין יצרני המכוניות ויצרני מערכות הרדיו דיסק שהיו מותקנות בעת ההיא (לפני יותר מ-40 שנה). השימוש בדין אחד או מערכת דאבל דין מייצג את הגדרה מספר DIN-75490. בהגדרת מכון התקנים הגרמני קבעו את המידות על פי השיטה המילימטרית.

במילימטרים דין (DIN) אחד שווה 50X180 מ”מ ומכאן הוגדר כי דאבל דין (DIN2) שווה למידה 100X180 מ”מ.

מכון התקנים הגרמני, כאמור, הוביל את קביעת הסטנדרט ולאחר זמן מה (עם תהליכי הגלובליזציה והתפתחות תעשיית הרכב במזרח) קיבל גם ארגון התקינה הבינלאומי – International Standards Organization המוכר לנו בראשי תיבות – ISO את המידות.

מאחר והארגון הבינלאומי מושפע ונשלט על ידי מדינות שבהם משתמשים בשיטה האימפריאלית, נקבע התקן ISO 7736. המידות על פי התקן הן 7X2 אינץ’ מקביל ל-DIN1 ו-7X4 אינץ’ מקביל ל DIN2.

בפועל IOS 7736 הוא תקן מקביל ל DIN 75490 ומידות אלה הפכו למידות המקובלות על כל יצרניות הרכב וכמובן גם על יצרניות מערכות הבידור – רדיו דיסק וכיום מערכות מולטימדיה לרכב.

במרבית המקרים כיום. מערכות מולטימדיה או רדיו דיסק אשר מיוצרות על ידי היצרניות המובילות, מיוצרות בהתאם למידות תקניות אלה. יצרנים שונים לעיתים במזרח הרחוק עדיין משווקים דרך האינטרנט מערכות שאינן תואמות מידות אלו.

מערכת דאבל דין

האם כל מערכת דאבל דין אנדרואיד מתאימה לרכב שלי?

מידות הפתח בלבד (סינגל או דאבל דין) אינן מצביעות על העומק ולא על גודל הצג (מסך) שניתן להטמעה ברכב.

כבר הזכרנו כי הגדרת מערכת כדאבל דין או סינגל דין מצביע אך ורק על גודל המערכת והפתח המתאים ולא על העומק. אנו באורן מערכות נתקלנו פעמים רבות בלקוחות אשר בחרו ורכשו בעצמם, מערכות שאמנם תאמו את גודל הפתח, אך לא היה ניתן להתקין את המערכת ברכב מאחר ולא היתה התאמה בין העומק הנדרש להטמעה לעומק המכשיר.

כאשר אתם שוקלים החלפה של מערכת מקורית ברכב שלכם, למערכת דאבל דין לרכב אנדרואיד פתוחה ועדכנית. מערכת מולטימדיה אשר מאפשרת הורדה ושימוש באפליקציות מגוונות מומלץ להתייעץ עם מתקין מקצועי בעל ניסיון התקנה בכלי רכב רבים. התקנות ברכבי יוקרה והתקנות ברכבים רגילים, זאת על מנת לשמור על עיצוב הפנים של הרכב. וגם ליהנות מחווית נהיגה ונסיעה משופרת לאחר ההתקנה של מערכת דאבל דין אנדרואיד חדישה ברכב שלכם.

מעוניינים מערכת דאבל דין לרכב אנדרואיד – אורן מערכות – שירות מכירה והתקנה של מערכות מולטימדיה לרכב באתר הלקוח. אנו מתמחים בביצוע התאמות הנדרשות להתקנת מערכת דאבל דין ברכב מבלי לפגוע בעיצוב הפנימי. לפרטים והזמנות של מערכת דאבל דין אנדרואיד התקשרו: 050-846-3001 או השאירו את הפרטים בצור קשר ואנו נחזור אליכם.

דאבל דין לרכב מקורי

דאבל דין מקורי לרכב. למגוון רחב של רכבים – קיאה, שברולט, יונדאי, מאזדה, טויוטה, פיג’ו ועוד…

אורן מערכות מתמחה במכירה והתקנת דאבל דין לרכב מקורי. שירות מכירה של מערכות מולטימדיה לרכב כולל התקנה בבית הלקוח.
אתם לא תשימו לב להבדל בין המכשיר שהיה ברכב לפני שבחרתם לעשות את הצעד החשוב. להתפנק עם מערכת מולטימדיה לרכב דאבל דין. מערכת כזאת, שתיתן לכם מגוון אפשרויות מתקדמות שלא חשבתם בכלל שיכולות להיות ברכבכם!

למה דאבל דין לרכב מקורי? לא בא לך לפגוע בדשבורד עם חורים מיותרים? להרוס את היופי של הדשבורד ועיצוב הפנים המקורי ברכב? לפגוע באחריות שניתנה עם הרכב!!!
עם דאבל דין מקורי לרכב הדשבורד נשאר כמו שהיה ללא שינוי או פגיעה חיצונית מיותרת.

מערכת דאבל דין לרכב היא עולם ומלואו
דוגמא לדאבל דין מקורי

מסך טאצ’ דיגיטלי בגודל 7 אינץ’ ברזולוציית 800X480
יחידית GPS מובנה כולל תוכנות ניווט I-GO-80 או NAUM תלת מימד
מגבר רב עוצמה 50X4 וואט
אפשרות לחיבור דיסק און קי USB
חיבור לכרטיס זיכרון SD
חיבור ושליטה על נגן I-POD
מקלט רדיו דיגיטלי AM FM סטריאו
קורא DVD מכל הפורמטים
שלט רחוק
אפשרות חיבור למסכים נוספים VIDEO OUTPUT
אפשרות חיבור למצלמת רוורס VIDEO CCD INPUT
אפשרות חיבור למגבר חיצוני
אופציה לשליטה מההגה (בחלק מהדגמים)
אפשרות חיבור למקלט טלוויזיה לוויני AUX VIDEO OUTPUT DVB-T
דיבורית BLUETOOTH כולל חיוג מהמסך – מובנה

מערכת דאבל דין לרכב
Call Now Button