Search
ברוכים הבאים לאתר אורן מערכות התקנה ותיקון של קודניות, חיישני רוורס, דיבוריות, מצברים עד בית הלקוח ועוד.
קטגוריות

מערכת הבהוב וכריזה לרכב, סירנה לרכב

 סירנה לרכב ומערכת הבהוב וכריזה לרכב

אורן מערכות מתמחים בהתקנת מערכת הבהוב וכריזה לרכב ביטחון, רכב שטח, רכב הצלה וכן בנוסף התקנת סירנה לרכב. המערכות שאנו משווקים הנן המערכות החדישות והמתקדמות ביותר שניתן להטמיען ברכב כך שלא יהיו בולטת, ואף יש קושי באיתורן כאשר אינן פועלות.

 

 

אנו מספקים שירותי התקנה למערכות הבהוב וכריזה וסירנה לרכב בפריסה ארצית באתר הלקוח. ההתקנות שלנו מתבצעות בהתאם לתקינה ועל פי דרישות החוק בנושא זה. ניתן לצרף לקריאת ההתקנה  אביזרי רכב נוספים כגון מצלמות רכב ומצלמות רוורס. צרו עמנו קשר לבירור פרטים וקביעת מועד ומקום נוח לכם להתקנת מערכות הבהוב וכריזה וסירנה לרכב שלכם. לפרטים, הצעות מחיר טלפון: 050-8463001 או דרך טופס צור קשר באתר.

התקנת מערכת הבהוב וכריזה לרכב + סירנה לרכב

אבזור רכב שטח ורכב הצלה במערכת הבהוב וכריזה

התקנה ואבזור רכבי ביטחון, רכבי שטח ורכבי הצלה, בהוספת מערכות הבהוב וכריזה עם סירנה לרכב, מחייבת טיפול מקצועי מצד טכנאי התקנות אשר מטפל ברכבים. כאשר מדובר ברכבי ביטחון, וגם רכבי הצלה, או רכבי משטרה, יש לבצע את ההתקנה באופן שלא יפגע תפקודו של הרכב לאחר ההתקנה בשל התחברות לא תקינה למערכת החשמל למשל.

כמו כן במקרים רבים יש צורך בהתקנת מערכת הבהוב וכריזה לרכב באופן כזה שפנסי המערכת אינם בולטים לעיין ואפילו נסתרים. ניתן לראות בסרטון ההדגמה כי הפנסים הקדמיים מותקנים מאחורי הגריל וגם מוטמעים בלוח המכוונים (דשבורד) הקדמי כך שאמנם ניתן להבחין בהם אך הם כמעט מתמזגים עם קווי המתאר של בלוח המכוונים הדשבורד הקדמי ורק כאשר הם מופעלים ניתן להבחין בפנסי מערכת הבהוב וכריזה בעלת מאפיינים אלה…
בצידו האחורי של הרכב מוטמעים במקרה זה, הפנסים בצד האחורי העליון של ארגז הרכב (כפי שניתן לראות. אמנם הפנסים גלויים לעיין אך כאשר אינם מופעלים אינם מעוררים תשומת לב בעיקר בשל העובדה כי מדובר ברכב שנראה כרכב עבודה לכל דבר ועניין.

חשוב לציין שבמקרים מסוימים אבזור רכבי ביטחון, רכבי שטח ורכבי הצלה אינו מסתיים בהתקנת מערכות הבהוב וכריזה ויש צורך בביצוע שדרוגים, תוספות והתקנת אביזרי רכב נוספים שיבטיחו את חופש פעולתם, בטיחותם וביטחונם של מפעילי הרכב.

אבזור של רכב שטח ורכב הצלה התקנת סירנה לרכב

מערכת הבהוב וכריזה + סירנה לרכבבמרבית המקרים בהם אנו מתקינים מערכות הבהוב וכריזה לרכב אנו מתקינים סירנה לרכב אשר מוטמעת מאחורי הגריל הקדמי וכך גם היא אינה נראית לעיין. סירנה לרכב הכרחית לעתים בעבודתם של רכבי ביטחון והצלה וכן רכבי שטח.
גם התקנת סירנה לרכב כמו בהתקנת מערכת הבהוב וכריזה לרכב טכנאי אורן מערכות פועלים במקצועיות בעזרת הניסיון הרב בביצוע התקנות כל אביזרי רכב ובפרט מערכות הבהוב וכריזה לרכב וסירנה לרכב תוך הימנעות מפגיעה במערכות החשמליות השונות של הרכב.

לקבלת פרטים נוספים. הצעות מחיר וקביעת מקום ומועדי התקנות הנוחים לכם של מערכות הבהוב וכריזה לרכב, עם או בלי סירנה לרכב. צרו קשר דרך האתר או פנו אלינו בטלפון: 050-8463001. נשמח לעמוד לרשותכם.

Call Now Button